TALERIS

Zavod za kulturo, šport, turizem, kulturo gibanja in hranjenja Taleris

4.SKUPNI TRENING – POROČILO KROG PO POHORJU

SLIKE POHORSKI TRENING 40KM

Kaj veliko ni povedati o lepem, sončnem, suho blatno snežnem treningu po Pohorju. Oziroma povedati bi bilo ogromno, ampak raje vidimo, da se nam pridružite in delite občutke z nami, kot pa jih prebirate po netu. Vseeno pa:

Obi je točen, danes je šofer, točno ob 6:00 poskušam odpreti zadnjo haubo, pa ne gre. Seveda se ne vznemirjam, torbo vržem za sedeže in prisedem. Po nekaj metrih me Obi opozori da gori lučka za vrata, popravim svoja, izstopim popravim zadnja, poskušam zapreti haubo zadaj, poskuša Obi, enkrat dvakrat, trikrat,….

No vrneva se do izhodišča, saj avta ne bi mogla zakleniti na Pohorju, in že sva namenjena presedlati na mojega, ko Obi poskusi še zadnjič in HURA! Sedeva nazaj in gremo na Pohorje.

Malo pred prihodom na start zazvoni telefon, vendar signal je prešibak za pogovor. Pripeljeva se okrog ovinka na parking Areha. Jani stoji s telefonom v rokah, seveda zamujava, a sva startala pravočasno, pa razumi če moreš hahaha.

Malo me skrbi, če se bom spomnil mojega prelepega kroga po Pohorju, 30 km, katerega nisem oddelal že nekje 7 let. Sem pa v tem času oddelal mnogo mnogo gozdnih poti in vse se nekako mixa po moji glavi. No že pred odhodom sem opozoril, da je Pohorje med najbolj zahtevnimi glede orientacije, seveda brez tehničnih pripomočkov, katere milo rečeno ne maram. Rad imam tisti svoj kompas v glavi, no včasih tudi na uri, ki me je še vedno pripeljal domov.

Fanta potolažim da je Pohorje zakon, kajti ne glede kam jo mahneš, se nisi izgubil, saj si še vedno na Pohorju. Tudi potočki vsi tečejo v dolino, na eni strani v Dravo na drugi proti avtocesti CE-MB. Enostavno kajne. Nekateri teko v pravo smer, drugi v napačno, odvisno v katero smer jo mahaš sam.

Pogovor, fotkanje, tek, hoja, okrepčilo, smeh in igranje v peskovniku s kamenčki. tako je če pelješ mladino na izlet. ( glej fotke) Listje makadam, sneg in blato. Kilometri hitijo proti 40 mi pa še vedno polni energije in nasmejani. Ves čas se gibljemo med 1000 in 1300 nadmorske višine in zrak je super. Neskončni gozdovi, menjajoč se smrekova in bukova zasaditev. Kroga nisem čisto ujel, nisem pa ga tudi čisto zgrešil sem ga pa podaljšal za vsaj 7 km. Kar se tudi spodobi, saj sedaj Jani ve, da je Hajerska na Knap trailu prava dolžina zanj. Res pa je tudi da se nismo izgubili, saj sem prepoznal križišče, barako, most, opazovalnico, našli smo vse točke, katere sem zapisal ob najavi treninga in seveda prišli nazaj do avtomobilov.

Hvala fanta ker sta vztrajala z menoj po Pohorju, je bil pa to le delček le tega, tako da ga je ostalo še za nekaj treningov.

ČETRTI SKUPNI TRENING SOBOTA 11.11.2017

30 km krog po Pohorju.GPS ni, opisa poti ni, start in cilj parkirišče Areh, nekaj točk: Osankarica, bojišče Pohorskega bataljona, Črno jezero….. VABLJENI!

Iz Trbovelj krenem ob 6:00, start na Pohorju ob 7:30 🙂

POROČILO SVEČINSKA KLIKNI NA:

Svečinska – poročilo v slikah

V SOBOTO 28.10. TRETJI SKUPINSKI TRENING

SVEČINSKA POT, ODHOD OB 5:30 PRI KOMUNALI OZIROMA PO DOGOVORU, DVA SE LAHKO PELJETA Z MENOJ, VSE O OBHODNICI NA

SVEČINSKA OBHODNICA – PD PALOMA

FORUM SVEČINSKA OBHODNICA

GPS – KRATKA VERZIJA

GPS-PODALJŠANA VERZIJA

TAKOLE JE BILO 2012-FOTO ZdravkoC

naša verzija bo nekje med obema, predviden start v  Kungoti pri Rošpohu ob 7:00 🙂